OT: Velikost poštovních schránek

Pavel Krafcik linkon na pjk.cz
Neděle Listopad 1 11:51:25 CET 2009

Zdravím

limity na vnitřní, odchozí a příchozí maily jsou nastavené. Jen je
problém, že jsme sklárna a pořád se něco nabízí, poptává a vysvětluje.
To se neobejde bez fotek, takže nás uživatelé likvidují dvakrát. Napřed
se fotky objeví na nečekaném místě v nečekaném množství na síťovém disku
a pak se to několikrát rozešle. A rozlišení foťáků a kapacita karet
roste a roste...

Už jsem přestěhoval pár obludných schránek a toho největšího mailovacího
maniaka ma server s maildirem a server zatím běží na vmwaru na
"volnoběh". Ani pořádně nevyužívá přidělené prostředky. Takže zatím
nebudu zbytečně prudit s quotami, protože se zdá, že přechod na maildir
hodně pomohl.

Pavel Krafčík