OT: Velikost poštovních schránek

Pavel Krafcik linkon na pjk.cz
Pondělí Listopad 2 09:46:00 CET 2009

Můj přestěhovaný extremista má až 16 000 záznamů v jedné složce a
problém je to jen při prvním přístupu, než si klient stáhne hlavičky a
zaindexuje. Pak to frčí jako blázen.

Doma mám na IMAPu v jedné složce 23 000 zpráv a to běží na jednojádrovém
stroji na 800MHz a není problém řadit podle různých polí, ani hledat.
Odezvy jsou okamžité.