Ubuntu a automaticky start daemon skriptu z /etc/init.d

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Pondělí Listopad 2 14:22:23 CET 2009

Ladici vypisy mi rikaji, ze se wrapper vubec nespusti. Do systemovych
boot skriptu se mi nechce sahat, ale pokud to jinak nepujdu, budu to
muset udelat.

2009/11/2 Petr Štetiar <ynezz na true.cz>:
> Oto Buchta <tapik na buchtovi.cz> [2009-11-02 13:12:52]:

> Ja bych si do tech skriptu pridat ladici vypisy nekde do nejakeho souboru,
> pripadne si tam presmeroval standardni vstup/vystup. Spusteni/ukonceni skriptu
> atd. Na zaklade techto vypisu na to prijdete urcite sam.
>
> BTW pokud to neni tajne, co to mate za RFID server? Diky.

RFID server? ;-)
Jeden panelacek AFL-08A a k nemu par desitek Alienich readeru
ALR-8800, k nim nase vlastni anteny.
Na AFLku mam Ubuntu (a nehcodi mi tam touchscreen :-(, ale nevadi to,
stejne na to nemaji co sahat), ALR-8800 behaji orezany Debian. Kdo ma
zajem o vic info, necht se ozve na muj firemni mail obuchta na barco.cz

Oto 'tapik' Buchta