/dev/ttyS0 -> X11?

Butrus Damaskus butrus.butrus na gmail.com
Středa Listopad 4 22:37:20 CET 2009

2009/11/4 Miroslav Pragl <lists.subscriber na pragl.cz>:
> Blby dotaz ale PS/2 kabel pro ctecku neni?

Je, ale blbne to, kdyz to zapojím dohromady s PS/2 klávesnicí +
"inteligentním" KVM přepínačem.

(RS-232 "kabel" - zatim smesice dratku, nepajive pole + prevodnik
RS232/UART - jsem si delal sam a prijde mi to jako sympatictejsi
reseni: zadne "interference" s klavesnici, je to vizualne rychlejsi a
v pripade potreby si clovek muze udelat program, ktery bude reagovat
jinak na ctecku a jinak na normalni klavesnici...)

> Osobne jsem na to psal pro Win programek typu prectu ze serportu - posli
> jakobyprislo z klavesnice, ale *nix programator nejsem :(

Jasne, spis pokukuji, jestli uz neco takoveho neexistuje, vzdyt
podobny problem preci musi resit spousta lidi, ne?