sip, pulseaudio, linphonec, ...

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Listopad 11 00:55:58 CET 2009

Je to urcite SW zalezitost, nakolko windows ani ubuntu 9.04,9.10 tymto
problemom netrpia. Mam tu 10 takychto rovnakych PC a niekolko s inou
zakladovkou a problem je u vsetkych PC s ALC883 chipom. Usmevne je, ze
rozdielne verzie OS maju kazda uplne iny typ problemu a kde na jednom dana
vec nefunguje, na druhom funguje skvele, ale prinasa iny problem, ktory v
predoslej verzii nebol. Vo vysledku je to z kaluze do blata :)

Debiana a nekvalitny zvuk uz necham tak, budem sa musiet zamerat na tieto
hlasky, co to v ubuntu 9.10 sposobuje, kedze v 9.04 to bolo ok (tam zasa
segfaultoval linphonec :/, ale ak fungoval, zvuk bol cisty a bezproblemovy)

Nov 10 13:48:54 pccati1 pulseaudio[1568]: ratelimit.c: 20 events suppressed
Nov 10 13:48:59 pccati1 pulseaudio[1568]: ratelimit.c: 16 events suppressed
Nov 10 13:49:04 pccati1 pulseaudio[1568]: ratelimit.c: 16 events suppressed
Nov 10 13:49:09 pccati1 pulseaudio[1568]: ratelimit.c: 15 events suppressed

Este som si vzpomenul, ze v 9.04 bol nejaky podobny problem, ale tam to
rovno do syslogu zanadavalo, ze treba sa hodit do skupiny pulse-rt kvoli
nejakym pravam a nastaveniu priorit, zial v 9.10 uz ziadna takato skupina
neexistuje a ani ziadna chyba tykajuca sa prav v logoch nieje.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel