instalace na 2TB disk

info na vysla.net info na vysla.net
Čtvrtek Listopad 12 21:03:51 CET 2009

Pri instalaci jsem nic nenastavoval, kdyz se na druhe konzole podivam na
disk fdisk-em, tak je na kazdem disku jedna partisna "System EFI GPT".
V instalatoru jsou videt partisny podle meho rozdeleni /boot, /, /data.
swap.
"parted -l" taky pise "Partition Table: gpt"

Vyslouzil

--
Tato zprava byla prohledana na vyskyt viru
a nebezpecneho obsahu antivirovym systemem