NoDRI pro xorg bez xorg.conf

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Pátek Listopad 13 08:19:45 CET 2009

Oops? Xorg.conf je deprecated? Skoro bych rekl, ze se nam ty Xy
zacinaji stavat cim dal tim vic Wokenni...
Pouze jedno nastaveni, zadne ModeLines, zadne vlastni
ZAxisMapping,...je pravda, ze rok jsem to nepotreboval, to ale
neznamena, ze to nebudu potrebovat - obzvlaste kdyz se ted budu snazit
rozchodit seriovou ctecku caroveho kodu po seriaku pres klavesnicovy
vstup...

Ale vlastne potreboval, pri upgradu kernelu se mi pokousaly ovladace
od ATI a musel jsem pouzit klasickou vesu, coz IMHO bez xorg.conf ci
nepujde.

Oto 'tapik' Buchta