Kompresni knihovna (v programu v C)

Tomas Konir tomas.konir na gmail.com
Pondělí Listopad 16 21:49:04 CET 2009

Dne 16.11.2009 21:43, Jan Kasprzak napsal(a):
> 	Dobry den,
>
> potreboval bych v programu v C resit kompresi/dekompresi dat, pokud mozno
> umet v ramci jednoho souboru vic samostatne zakomprimovanych casti i jinych
> dat. Dale bych potreboval umet dekompresi z mmap()ovaneho souboru tak, aby
> dekompresni rutina vracela vzdycky nejaky blok dat pevne delky (treba 4K).
> A posledni pozadavek je, aby se s tim dalo "rozumne" pracovat v C.
>
> 	Zlib, libbzip2, 7zip, ?
>
> 	Zatim se mi jevi ze libbzip2 nejspis splnuje co potrebuju.
> Mate nekdo s nekterou z tech knihoven prakticke zkusenosti?

> [...]
libbzip2 pouzivam celkem s uspechem. Myslim, ze by mela vicemene presne
splnovat pozadavky.
Da se s ni pracovat celkem jednoduse a pro pozadovane veci by asi
vyhovovaly rutiny pro
kompresi a dekompresi jednoho bloku, bez nutnosti inicializovat streamy
a podobne veci.

Konkretni funkce je napr. BZ2_bzBuffToBuffCompress() a jeji ekvivalent
pro dekompresi.

MOJE