Tichý cron

Vítězslav Kašička vkasicka na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 19 12:51:43 CET 2009

   Zdravím všechny.
  Používám vixie-cron, který se mi pokouší přes ssmtp posílat správy o
které nemám zájem. Nevíte jak ho umlčet, nějak se mi to nedaří. V
souboru /etc/crontab mám nastaveno toto:
SHELL=/bin/bash
PATH=/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin
MAILTO=
HOME=/

    Při průzkumu internetu a nápovědy jsem narazil také na
MAILTO=/dev/null, ale to také nefungovalo. V nejhorším se spokojím z
něčím co ty zprávy přesměruje do souboru, nebo zastoupí ssmtp programem
který bude rozesílat zprávy do lokálních schránek bez nutnosti použít
poštovní server.

                      VK