/var/log do tmpfs

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Čtvrtek Listopad 19 14:04:28 CET 2009

Milos Prudek wrote:
> Chci mít /var/log v ramdisku, např. tmpfs. Takže provedu
> mount -t tmpfs -o size=20m tmpfs /var/log
> a tím se dočasně skryje obsah /var/log na pevném disku.
> Udělám tedy v novém /var/log potřebné složky, zapnu logovacího daemona, a za
> hodinu chci zkopírovat data z ramdisku do harddiskocého /var/log. Jde to
> udělat?

Určitě to nějak udělat jde, ale nenapadá mě důvod. Pokud to děláte kvůli
náročnosti syncovaných zápisů, nestačilo by dát před názvy výstupních
souborů mínus?

man syslog.conf

    You  may  prefix  each entry with a minus sign (``-'') to avoid
    syncing the file after each log message.  Note that you might lose
    information if  the  system crashes right after a write attempt.
    Nevertheless this might give you back some performance, especially
    if  you  run  programs that use logging in a very verbose manner.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz