ttyp*/ptyp* na současných systémech

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Listopad 20 13:21:39 CET 2009

Ladislav Vaiz wrote:
: Ahoj,
: upgraduju Debian Sarge na Lenny a narazil jsem na to, že v Lennym podle
: všeho chybí podpora pro /dev/ttyp*, ptyp*. Na master straně byl na starém
: systému pověšen příkaz kissattach (ten bych uměl patchnout pro /dev/pts/*),
: ale na druhé straně je Xnet bez zdrojových kódů. Ten trvá na tom, že musí
: otevřít soubor.
: Asi bych to dokázal obejít hardwarově (karta se sériovými porty nebo
: USB2serial převodníky), ale lepší by bylo softwarové řešení. Patchovat jádro
: bych nechtěl kvůli upgradům. Existuje nějaké rozumné řešení?

	Patchovat neni treba, staci prelozit s CONFIG_LEGACY_PTYS=y
(aspon co se divam do 2.6.32-rc5, tak tam stale jeste je).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox