MythTV - jaky HW, zkusenosti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Listopad 22 17:49:50 CET 2009

Petr Baláš píše v Ne 22. 11. 2009 v 14:38 +0100:
> Uvazuji o tom, ze zacnu pouzivat MythTV.

skvělá volba!

> Uvazovana sestava:
> server - existujici domaci server na Debian stable 64bit
> (Core2Duo E7300, 4GB RAM, velke disky)

to bude stíhat značkovat reklamy v reálném čase, výborně

> klienti na Mac OS X 10.6, Ubuntu 9.10 a Win 7 (Win nejsou
> nezbytne nutne ale potesily by).

Win jsou v nějaké alpha fázi.

> 1) Pouzit existujici balicky MythTV ci vzit zdrojaky z mythtv.org ?

použít nejnovější dostupné balíčky verze 0.22-fixes, nebo vzít zdrojáky
z SVN branch 0.22-fixes.

> 2) Jake mate otestovane tunery? Potrebuji analog i digital, preferuji
> USB, casem predpokladam alespon 2 tunery (ci lepe neco
> dvoutuneroveho).

mám otestované analog a DVB-S, na DVB-T se chystám, jakmile to sem
příští rok začnou vysílat. Měl jsem vyhlídnutý nějaký MSI Duo cosi,
dvoutunerový USB zázrak, který se už nevyrábí.

> 3) Na co si obecne dat pozor?

na všechno. Už dlouho chci kvůli tomu zavést blog nebo rovnou
specializovaný diskusní server :-)

> 4) BTW funguje MythTV pokud jsou ruzne verze klienta a serveru?

ne. Oboje musí být 0.22

Petr