Re: Acer Extensa 5630EZ tuhne a wifi padá

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Středa Listopad 25 14:26:19 CET 2009

2009/11/25 Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. <lednicky na avonet.cz>:

> Ja si myslim, ze se hadali nejake IRQ nebo tak neco. Ale uz to neresim,
> kdyz to chodi ...

Videl bych to podobne. Ty symptomy tomu jednoznacne napovidaji. Takze
se pokus v BIOSu vypnou bud jedno nebo druhe a uvidis, jestli to
zarizeni, ktere pojede, pojede jak ma. Pokud ano, je treba hledat
pricinu neke tady. co rika lspci -v?

> Myslim, ze by stalo za pokus nainstalovat tam nejakou trial verzi. ;-)

Je zajimave, kolik lidi se pta, zda ve Woknech to ci ono funguje ci
nikoli. Copak Wokna jsou nejaky etalon? Memtest hlasi error, tak si
nainstaluju Widle, abych vedel, jestli mi nebudou nahodou padat? Spis
bych se zajimal, co rika firmware pri system testu. Nove stroje to
mivaji.

Chapu, ze pokud hw pojede pod Widlema, tak nejspis neprojde reklamace,
teda pokud onen NB nebyl prodan s Linuxem, ale prijde mi to hodne
podivne jednani uzivatelu Linuxu - co tak zrovna prejit na Wokna s
cygwinem?

Oto 'tapik' Buchta