Acer Extensa 5630EZ tuhne a wifi padá

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Listopad 25 17:25:38 CET 2009

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. píše v St 25. 11. 2009 v 15:55 +0100:

> Zkusit widle, pokud nepojedou, reklamace. Jinak se budou kroutit.

dal jsem tam W7, pri instalaci pul hodiny premyslel, jestli mam Home
network nebo Work network, nakonec dal Home, ale nepomohl jsem si,
protoze widle stejne nenasly tg3 ovladac pro sitovku, takze sit nejede.
Jak dal zjistovat, jestli widle "jedou" nebo ne, nevim. Nechci v nich
pracovat, abych to zjistoval.

U toho Ubuntu Karmic Koala s 2.6.31 jadrem jsem si dnes vsiml, ze kdyz
vytuhne po probuzeni klavesnice+mys, tak pomuze Alt+SysRq+R (Raw
keyboard). Obcas ale kernel zkolabuje, nejcasteji asi pri suspend, a pak
nejde stroj ani korektne vypnout, uz je proste nakopnuty a nechce se se
mnou bavit.

Jeste nainstaluju predchozi Ubuntu Jaunty Jackalope s jadrem 2.6.30
(tusim), jen abych videl, jestli bude mene tech nechutnych vytuhu. Dalsi
moznost je vzdat suspend, ale to na notebooku dost zamrzi, zvlast, kdyz
uz i na (jednom z mych) desktopu to funguje naprosto spolehlive.

Petr