Acer Extensa 5630EZ tuhne a wifi padá

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Listopad 26 22:15:43 CET 2009

Jiri.Horak na ing.cz píše v Čt 26. 11. 2009 v 07:52 +0100:
> flashnout posledni bios 1.36a z 19.11.2009 ?

diky, necekal jsem, ze ted vydavaji nove BIOSy obden. Nicmene zadna
viditelna zmena. System se normalne chova celkem slusne, jen neustala
kontrola obsahu prazdne DVD-RW mechaniky zabira asi 55% CPU. Pomuze
restart udev, ale pak zase tuhnou ty ruzne veci, co jsem naznacoval
drive.

Wifi samotne jsem v Ubuntu 9.04 neotestoval, ovladace na wifi tam
nejsou.

V porovnani s Win7 je signal v Ubuntu opravdu vyrazne slabsi, a navic
silne kolisa behem sekund. Asi ten wifi ovladac neni jeste uplne koser?
Nicmene pri beznem pingu po dobu 10 minut se ztratil jen jeden paket.
Nevim, asi to zacne poradne zlobit az kdyz to odevzdam majitelce, u me
se ty problemy zrejme stydi projevit.

Petr