Dioda harddisku

Martin Blaha conf.linux na seritech.cz
Pondělí Říjen 5 08:24:46 CEST 2009

Zdravíčko,
já se obávám, že na to moc fíglů asi nebude, pokud na kartě řadiče není
vývod na activity led přímo jako býval na SCSI řadičích,
tak to jedině aby jste něčím doprogramovaným v jádře hlídal čtení a
zápis na tyto SATA zařízení a rozblikal si třeba LEDku na pinu
paralelního portu, ta co je přímo jako IDE LED na základní desce bude
ovládána přímo tím řadičem IDE.

Martin