Nove balicky Slackware

Čtvrtek Říjen 8 14:14:22 CEST 2009

On Wed, 7 Oct 2009, Pavel wrote:

> V nove verzi 13 se preslo z balicku formatu tgz na txz. Pochopitelne
> neni problem je rozbalit, ale pouzivam dost casto MC a [...] Bohuzel
> s novymi balicky se mi jiz obsah neotevre, je to problem nastaveni
> systemu nebo vlastniho MC a jak zajistit, aby to fungovalo i s novymi
> baliky.

V první řadě potřebujete mít v mc.ext nějakou sekci, která bude
rozeznávat  extenzi .txz a tam bude něco ve stylu "Open=%cd %p#utar".
V druhé řadě potřebujete extfs, který bude umět tar-ový archíz zabalený
XZ, což si nejsem jistý, zda bude standardní utar umět. Lze to samozřejmě
naimplementovat i bez jeho pomoci (viz skripty v extfs), ale bude to
asi poněkud lenivé.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /