url rewrite

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 8 15:54:49 CEST 2009

Lomítko nepomůže, různých variant s lomítky a podobně jsem vyzkoušel
hromadu. Přitom v různých tutorialech jsem našel i to, co chci, ale prostě
to nikdy nefunguje. Apache přestane adresář považovat za virtuální a začne
ho považovat za skutečný, což samozřejmě nefunguje. Ani za prase nemůžu
přijít na to, co dělám blbě. Ještě pro jistotu popíšu, jak se to teď chová:
Kliknu na odkaz server/zbozi/1234/ (1234 je id) a mělo by se to přeložit na
dotaz ./index.php?action=detail&id=1234, místo toho část dotazu projde
správně a načtou se data, ale bez všech obrázků, ty se snaží hledat v
server/zbozi/, kde samozřejmě nic není. Ani zaboha se prostě nemůžu toho
"zbozi" zbavit, aby je nepoužíval. Jediná varianta, která funguje, je použít
pomlčky, takže server/zbozi-1234 a pokud brzy nenaleznu řešení s lomítky,
tak u pomlček zůstane, už se s tím trápím dva dny a bez výsledku.
Ještě mě napadá, že by mohl být důvod, proč se to chová divně, že všechno to
běží v adresáři, něco jako www.server.cz/adresar/index.php, napadá mě, že
bych mohl zkusit adresar.server.cz/index.php, jestli se to nebude chovat
líp, co myslíte?