Hybridni tuner Pinnace 320e (em28xx) - problem s ladenim

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Čtvrtek Říjen 8 22:21:10 CEST 2009

diky Devinu Heitmuellerovi za QFE fix:

comment out line 181 of file v4l/em28xx-cards.c so it looks like:
//   {EM2880_R04_GPO,        0x04,   0xff,          100},/* zl10353 reset */

Korektni oprava bude zapracovana do budoucich verzi

MP