RE: Wifi síť s RADIUs serverem.

IPetr ipetr na email.cz
Pondělí Říjen 12 15:20:48 CEST 2009

Děkuji za info, tuto problematiku opravdu neznám, o RADIUS serveru mluvil
můj dodavatel inetu, že se to tak dělá. Prostě potřebuji systém, který
pojede nejlépe vše na Mikrotikách a bude umět to co jsem popsal v původním
požadavku.

Petr

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Petr Simek
Sent: Monday, October 12, 2009 3:05 PM
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Re: Wifi síť s RADIUs serverem.

On Mon, 12 Oct 2009, IPetr wrote:

> 2. Placený přístup k internetu pomocí kupónu (24hodin, týden, měsíc).
> Zde by bylo též omezení na rychlost. Představa je taková, že kódy pro
> kupóny vygeneruje RADIUS server, kód se pak zadá při prvním přihlášení
> do webového formuláře.

Radius server obecne rika ano-ne pri prihlasovani nekoho do site. Nic vic.
Odnekud si bere data (soubor nebo databaze nebo LDAP). Pro prihlasovani pres
webovy formular to je spis otazka dalsi aplikace - omezit firewallem
defaultne pruchod siti, presmerovat klientovy DNS dotazy na svuj server kde
je prihlasovaci web formular. Po prihlaseni (placene/free) patricne upravit
firewall tak aby autentizovana IP prochazela. A hlidat si casovy limit kdy
se zase povoleni z firewallu odstrani. Nic z toho nedela radius server.