Menu ve Fvwm2

d.petr d.petr na post.cz
Středa Říjen 14 15:15:31 CEST 2009

   Dobrý den,
   pokouším se zapsat do menu ve Fvwm2 (v Debian Lenny už se zas značí jen jako Fvwm) program tak, aby po jeho spuštění z menu se ihned maximalizoval.
   Všude, co jsem viděl, se uvádí jen spuštění xterm a tam je parametr geometry pro velikost okna. Já potřebuji spustit xzgv. Ten má, jak jsem zjistil, také parametr geometry, kterým lze zadat velikost a umístění. Zadání velikosti funguje, ale na zadání pozice nebere ohled.
   Ovšem tento způsob stejně patrně není vhodný, protože když jsou už na ploše nějaká okna (a to i třeba orientační ukazatel ploch Fvwm), se kterými by se xzgv překryl, neusadí se automaticky, ale zůstane "viset" na myši a musím ho umístit ručně. A to je právě ta chyba. Pokud ho někam usadím a maximalizuji, obsadí celou plochu a to je přesně to, co požaduji.

   Takže má otázka: věděl by někdo, jak zadat v menu Fvwm při spuštění programu i automatickou maximalizaci jeho okna? Nebo alespoň jak by mohl znít vhodný dotaz pro vyhledávač?
   Zkoušel jsem všechno možné, různě kombinovat příkazy v menu, zkoušel jsem i styly, ale nedaří se mi a vše je buď bez účinku, nebo se program vůbec nespustí.

PM