subversion a (?)netypicke pouzitie

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Čtvrtek Říjen 15 19:02:08 CEST 2009

Zdravim,

zo subversion som pouzival zatial len zakladnu funkcionalitu commit a
update, teraz ale potrebujem robit aj s vetvami a ich spajanie. Nieco som
si o tom precital, ajked nie uplne som to na prvy raz pochopil, ale
nenarazil som na pripad, ktory teraz riesim. Vyvijam jadro eshopu (trunk)
a dajme tomu, ze mam dvoch zakaznikov - hodinky a oblecenie (branches). Do
trunku sa pridava funkcionalita, opravuju chyby a branches obsahuju
customizaciu pre konkretneho zakaznika. Vzdy po pridani nejakej
funkcionality do jadra sa po case tato premietne do oboch eshopov a vetvy
hodinky a oblecenie takto prijmaju updaty (merge) prakticky do nekonecna,
nenastane ziadne zaclenenie do trunk, budu ale pribudat dalsie branches.

Priklad: pridam zakaznika parfemy

1) vytvorim vetvu
svn copy http://.../eshop/trunk http://../branches/parfemy

2) spracujem vetvu parfemy do produkcneho stavu

3) pridavky v jadre, bugfixy, ...

4) zaclenim dalsie zmeny v jadre eshopu do parfemy (, hodinky, oblecenie,
...)
cd /.../eshop/branches/parfemy
svn merge http://.../eshop/trunk
... upravy ...
svn commit

Body 3 -> 4 budu teoreticky prebiehat do nekonecna.

Je takyto pristup v poriadku alebo to treba robit inak? Pripadne nieco, s
cim by som mal v takomto pripade pocitat?

Dakujem za info

--
S pozdravom,
Martin Tiršel