Menu ve Fvwm2

Michael Mraka michael.mraka na redhat.com
Pondělí Říjen 19 11:00:23 CEST 2009

d.petr wrote:
% > d.petr píše v St 14. 10. 2009 v 15:15 +0200:
% > > Dobrý den,
% > >    pokouším se zapsat do menu ve Fvwm2 (v Debian Lenny už se zas značí jen
% > jako Fvwm) program tak, aby po jeho spuštění z menu se ihned maximalizoval.
% > >    Všude, co jsem viděl, se uvádí jen spuštění xterm a tam je parametr
% > geometry pro velikost okna. Já potřebuji spustit xzgv. Ten má, jak jsem zjistil,
% > také parametr geometry, kterým lze zadat velikost a umístění. Zadání velikosti
% > funguje, ale na zadání pozice nebere ohled.
% > >    Ovšem tento způsob stejně patrně není vhodný, protože když jsou už na ploše
% > nějaká okna (a to i třeba orientační ukazatel ploch Fvwm), se kterými by se xzgv
% > překryl, neusadí se automaticky, ale zůstane "viset" na myši a musím ho umístit
% > ručně. A to je právě ta chyba. Pokud ho někam usadím a maximalizuji, obsadí
% > celou plochu a to je přesně to, co požaduji.
% > >
% > >    Takže má otázka: věděl by někdo, jak zadat v menu Fvwm při spuštění
% > programu i automatickou maximalizaci jeho okna? Nebo alespoň jak by mohl znít
% > vhodný dotaz pro vyhledávač?
% > >    Zkoušel jsem všechno možné, různě kombinovat příkazy v menu, zkoušel jsem i
% > styly, ale nedaří se mi a vše je buď bez účinku, nebo se program vůbec
% > nespustí.
% >
% >
% > google mi našel tohle: http://tripie.sweb.cz/utils/wmctrl/
% > Je to to co potřebuje(š|te)?
%
% Cožpak podle popisu by ten nástroj maximalizaci zvládnout měl (musel bych ho podrobněji prozkoumat), ale jsem přesvědčen, že i samotný fvwm to umí. Jen mu to dokázat nějak napsat. Včera jsem zahlédl ještě něco podobného s využitím funkcí ve fvwm (AddToFunc), takže až se zas doma dostanu k PC, zkusím ještě přemluvit ty funkce.
% Každopádně děkuji za snahu.

Do .fvwm/config pridejte neco jako:

Style "xzgv" TileCascadePlacement

AddToFunc xzgv