System na spravu uloh s kalendarom.

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Říjen 21 23:15:28 CEST 2009

On Wednesday 21 of October 2009 22:25:54 Daniel Hrbac wrote:

> pouzivam na ukoly a kontakty egoupware, ale asi pro Vás bude taky moc
> složitý. kalendář samozřejmě má, z nějakého důvodu ho neužívám.

Když jsem kdysi také hledal, tak mi eGroupware proti dotProjectu přidal mnohem
komplikovanější. Zatímco dotProject mi přidal pěkně jednoduchý a přehledný.
Další možní kandidáti mi (v té době) připadaly oproti dotProjectu dost
nedokončení. Musel jsem sice v dotProjectu zapracovat na problémech
souvisejících s lokalizací, ale již dlouho jej úspěšně používáme.

Slávek