Rozvedeni videosignalu bez dratu

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. lednicky na avonet.cz
Pátek Říjen 23 10:04:42 CEST 2009

Richard Svec napsal(a):

> Sorry za OT ale nedalo mi:  Susedovia budu musiet prepnut normu a
> pouzivat kanal 14 a budu sa rusit len medzi sebou :-)

To je dabata ...

Pouzival to nekdo z vas nekdy?

Ja ano. Muzu rici, ze spis vadi opacny smer zaruseni. To znamena, ze
sousedovo WiFi ti vyrazne zhorsi prenos videa. Na to, aby to bylo
nekoukatelne uplne staci Bluetooth na telefonu ve stejne mistnosti.

Takze budte si jisti, ze ten kdo rad zmeni kanal bude uzivatel toho
prenasece signalu. ;-)

Ale, at nejsme uplne OT. Znate nekdo hotove reseni pro Linux, ktere by
umelo prenest video/audio po siti? Na internetu jsem neco nasel, ale
zajimaji mne spise prakticke zkusenosti.

Preji hezky den.

--
Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o.