Rozvedeni videosignalu bez dratu

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. lednicky na avonet.cz
Pátek Říjen 23 12:10:46 CEST 2009

Petr Stehlik napsal(a):

> tak napadá mě X11 a jakýkoliv zvukový server (esound, PA?), ale to asi
> není to pravé ořechové. U multimédií mi přijde mnohem logičtější po síti
> poslat stlačená data a video/audio z toho udělat až na konci sítě
> nějakým přijímačem, samozřejmě s linuxem inside :-)

To ne. Potreboval bych neco, do ceho by se pustil A/V signal (treba pres
kompozit nebo HDMI ;-) a na druhe strane vylezlo totez. Pokud by se to
veslo do nejakeho mini PC, pak by to bylo moc sikovne. Podobne veci
umi nektere satelitni prijimace (myslim, ze Linux inside ;-)

Takze zdigitalizovat, zkomprimovat, poslat, rozbalit, zanalogovat,
poslat do TV. Pokud by bylo HDMI (sci-fi), pak by se nemuselo
analogovat.

Mirek.

--
Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o.