Rozvedeni videosignalu bez dratu

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Sobota Říjen 24 10:07:24 CEST 2009

Michal Rybarik wrote:

http://www.alza.cz/univerzalni-bezdratovy-audio-video-vysilac-strong-video-sender-d86098.htm
> Zivot nas naucil :) Teda neviem ci konkretne tento, ale vseobecne
> 2,4GHz A/V prenasace su pre Wifi pohroma. Po byte si cez Wifi
> nepingnete, a vsetci susedia v okoli par sto metrov ktori maju Wifiny
> nadavaju na to, ako to zas ine na prd. Potom vypnete A/V prenasac a
> zrazu Wifi zacne fungovat.

Ok, dekuji, o to mi slo. Chtel jsem vedet, jestli to co pisete, je na
zaklade zkusenosti nebo jen toho, ze jste zpozoroval udaj 2,6 GHz. Kdyz
sem nekdo napsal, ze to pouziva 4 kanaly v pasmu WiFi, tak to pro me
taky neznamenalo, ze to bude v pasmu kazisvet, vzdyt v puvodnim WiFi
pasmu jsou prece 4 neprekryvajici se kanaly, tak se to muze chovat jako
bezne APcko.

Taky mi neprijde jako vhodne prenaset narocne video ve volnem pasmu, kde
jsou prenosy tak krehke a najit neruseny prostor je casto spis magie.

Pokud nekdo vite o specializovanejsich krabickach pro wireless prenos
videa (staci bez zvuku) mimo WiFi pasmo, budu rad za info.

Za sebe dekuji za dosavadni diskuzi,

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz