Rozvedeni videosignalu bez dratu

Lukas Hofmann xnet na eurosignal.cz
Neděle Říjen 25 12:53:20 CET 2009

zkusil bych se zamerit na 5ghz, po chvilce hledani jsem nasel dve
masinky:
http://elektro.nej-ceny.cz/182925/scart-scart-bezdratovy-system-5-8ghz-konig.html
http://elektro.nej-ceny.cz/98493/vysilac-prijimac-5-8ghz-konig.html
oboji pracuje na ctyrech kanalech v pasmu 5,7 - 5.8 ghz, coz nicemu
nevadi, protoze ostatni 5ghz wifi by pro vnitrni vyuziti mely pracovat
na 5.1 - 5.4 ghz.
nehlede na to, ze na 5ghz obecne mate nesrovnatelne lepsi latence a
propustnosti, cimz by mela byt zarucena lepsi kvalita prenaseneho
streamu.

lukas