pristup z linuxu na win2003 sbs pres nfs

Robert Sulc linux na ctech.cz
Úterý Říjen 27 11:24:10 CET 2009

Dobry den

Predem dotazu prosim o schovivavost vim ze dotaz se cely netyka linuxu.

Potrebuji se z linuxovych stanic pripojovat na data ulozena na serveru
se systemem windows 2003 sbs. V siti existuji pocitace s win i linuxem
server je radicem domeny a ma fungovat jako fileserver. Doinstaloval
jsem podporu unix a tim i nfs server. Bohuzel nedari se mi z linuxu
videt data. Dokazu pripojit slozku nasdilenou na win pres nfs ale na
linuxu se do primontovaneho adresare nedokazu dostat.
Konecny cil  je umoznit sdileni pres nfs pomoci uzivatelskych jmen a
hesel na win serveru, nicmene ted se nedari ani kdyz je povolen zapis
pro roota.
Nenajde se nekdo kdo dokazal podobnou vec rozfungovat, predpokladam ze
mezi uzivateli linuxu bude nekdo kdo komunikuje a ma sit se server
win2003. Staci i nasmerovani na nejaky navod.

Diky za vas cas.

Robert Sulc