pristup z linuxu na win2003 sbs pres nfs

Robert Sulc linux na ctech.cz
Středa Říjen 28 12:57:34 CET 2009

Oto Buchta napsal(a):
> Jenom drobny dotaz - proc prave NFS? Proc ne "wokenni nativni" SMBFS,
> ktery na Linuxu jako klientovi funguje spolehlive?
>
> 2009/10/27 Robert Sulc <linux na ctech.cz>:

Dobry den

Mozna mi neuverite ale proste jsem se na ty win pres smbklienta
nedokazal dostat, mozna delam neco spatne, kdyz je jako server samba tak
z linuxu pomoci smbklienta bez problemu k datum pristupuji, ale na
server win2003 se nejsem schopen pripojit. Pripominam ze te server je
verze sbs a pracuje jako primarni redic domeny.

Pokud mate postup jak se k domene pripojit pres smbklieta ci je nekde
navod muzu tohle reseni pouzit.

Robert Sulc