RE: Přesun systému na raid

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Říjen 28 22:14:01 CET 2009

Teď jsem se díval na příručku na stránkách Gentoo a pokud jsem něco
nepřehlídl, tak do kernelu stačí opravdu jenom docpat drivery pro soft raid
a pak všechno správně nakonfigurovat. Žádný init i podle nastavení Grubu
není potřeba. Jinak je to zde:
http://www.gentoo.org/doc/en/gentoo-x86+raid+lvm2-quickinstall.xml
A podle toho návodu je i jedno, jestli bude /boot v raidu nebo ne, pak ho
samozřejmě do raidu přidám a ještě uvažuju i nad tím, co tam ukazují, že
část raidu bude 1 a část 0, protože na některých datech by mně nezáleželo,
ale naopak by se hodilo extra místo navíc.