Xen a virtualni sitove rozhrani

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Sobota Září 5 15:09:20 CEST 2009

Dobry den,

pravdepodobne spatne hledam, ale je mozne pouzit nejake virtualni sitove
zarizeni pro XEN , treba tun/tap , nebo jine ? Jde mi o moznost prenest cca 5
routeru na xen, ktere jsou v topologii za sebou ( jeden dela qos, jeden
NAT ..... )  a precetl jsem si o moznosti mit rekneme 5 skutecnych eth0-4
zarizeni, ty mit v br0-4 a na ty dat Vif z XENu. Ale neslo by to nejak
virtualne ? Tedy XEN server bude mit 2 sitovky , ale bude tam "naveseno" za
sebou vic virtualnich routeru (kazdy take se 2ma rozhramima eth0 a eth1)
nejakych virtualnich zarizenich ?

Doufam, ze jsem se spravne vyjadril.

Za nakopnuti spravnym smerem predem dekuji.

Honza