Konfigurace starých oddílů na novém disku

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Září 6 20:15:27 CEST 2009

Zdravím, prosím poradí někdo? Podařilo se mi přeemigrovat systém a data
pomocí dd na nový disk. Upravil jsem si fstab a mám nyní pouze primární
oddíly sda1-4. Nový disk je sda a starý sdb. Potud vše v pořádku. Ale
když starý disk odpojím, objeví se mi hlášení jádra:

waiting for device sda7 to apear (timeout 1min)

Po minutě to opravdu nastartuje, ale přece jenom to zdržuje. Vůbec
nevím, kde bych měl ten pozůstatek staré konfigurace hledat. V logu jsem
tuto hlášku vůbec nenašel...
Díky za nápady.

--
S pozdravem