Konfigurace starých oddílů na novém disku

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pondělí Září 7 22:59:19 CEST 2009

Díky, tak grep by to měl opravdu najít, ale kupodivu vypíše pouze párkrát
Adresář nebo soubor neexistuje
Zatímco když zadám hledání "sda2", najde všechno, co má.
Je možné, že je to v jiné složce? Ale jinde přece konfiguráky nejsou..
Zatím to prohledávám.

--
S pozdravem
Jan Reznicek