Vzdalena konzola

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Úterý Září 15 15:40:54 CEST 2009

Řada těch odkazovaných zařízení přenáší zbytečně celé VGA obrázky
obrazovky, což zvedá jejich cenu.

Ještě mě napadlo, že Linux umí konzolu po seriovém portu. Tak by možná
stačilo jednoduché zařízení, které by zpřístupnilo RS-232 po nějakém
šifrovaném IP.

Teď mě napadla ještě další heretická idea. Pokud tu někdo má taky komp u
Coolhousingu, mohli bysme si tuto službu poskytovat navzájem přes
null-modem serial cable. Možná by to šlo i přes USB. :)

Předpokladem je určité zabezpečení toho spojení a účasti "sousedního"
admina na vlastním stroji, ale bylo by to to nejlevnější.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz