utok na apache

jan.martinu na post.cz jan.martinu na post.cz
Pondělí Září 21 00:31:30 CEST 2009

DD,

Itk worker, ale kdyz v nem bude chyba, tak ma utocnik rovnou roota :-D

A i kdyz zakazete vsechny funkce na spousteni a dalsi neplechu, tak zde
http://www.suspekt.org/2009/08/12/state-of-the-art-post-exploitation-in-hardened-php-environments/
je popsan utok, ktery to obchazi. Vyvojari PHP jako vzdy na to kaslou :-(