Doménový koš a POP3 přístup

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Středa Září 23 10:04:34 CEST 2009

Zdravím vespolek,

mám doménu vedenou u telekomu, tedy O2. Stejně tak i doménový koš.
Emaily jsem stahoval pomocí fetchmailu a přeposílal na vnitrofiremní
SMTP. Jenže se u O2 něco změnilo a když mi nyní přijde email pro více
adresátů, tak mi O2 doručí do schránky jen jeden email (narozdíl od
předchozího stavu, kdy mi O2 doručil do schránky tolik emailů, kolik
bylo adresátů) a seznam adresátů mi napíše do hlavičky X-Original-To,
tj. mám tam několik těchto řádků, podle toho, kolik bylo adresátů.
S tímhle se ale fetchmail nepopere. Existuje nějaký jiný podobný
stahovátor, který by postupně prošel všechny ty hlavičky X-Original-To
a z jednoho zdrojového emailu udělal těch několik?

S pozdravem
Tomáš Krbec