utok na apache

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 23 13:56:02 CEST 2009

Dalibor Straka píše v St 23. 09. 2009 v 02:24 +0200:
> Tak to bude jiny utok, nezli na me Debiany v posledni dobe. U me
> pouzivaly shell skript, ktery kompiloval. Jestlipak ten POST ma varianty
> pro 32 i 64bit ;-).

taky jsem si říkal, vzhledem k tomu, že nikde nekontrolují, na jaké
mašině běží. Mám 32-bit virtuály v 64-bit hostu, mohl bych velmi lehce
dát i virtuály 64-bit, kdyby byla nějaká naděje, že protivník 64-bit
nemá. Ale on asi má a brzy se to naučí používat...

Až jednou budu potřebovat opravdu neprůstřelný web, postavím ho na m68k
- na tom si vylámou zuby všichni :-)

Petr