Re: Doménový koš a POP3 přístup

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Září 24 09:36:21 CEST 2009

Zdravím,

přiznám se, nezkoušel jsem to, vzal jsem za své informaci, že aby
multidrop fungoval správně, musí být ve schránce pro každého adresáta
jeden email. Proto jsem se poptával po nějakém jiném stahovátoru.

Já mám jeden email pro pět adresátů  a v hlavičkách toho jednoho
emailu takhle přesně za sebou:

S pozdravem
Tomáš Krbec