Emigrace oddílů na nvoý disk

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pondělí Září 28 20:17:49 CEST 2009

Zdravím, poradíte?
Pokouším se ve starším počítadle přeemigrovat na novější Sata disk s
řadičem SiliconImage 3512A. Nejdřív jsem si zkusmo nainstaloval
(samozřejmě jsem si označil oddíly stejně jako na starém disku), abych
zjistil přesnou syntax nového modulu, je to sata_sil. Ten jsem pak
vložil do modprobe.conf.
Pak jsem upravil menu grubu a fstab tak, aby v něm nebyly přesné
identifikátory púvodních oddílů, ale klasické /dev/sda1 atd.
Pak jsem nastartoval Knoppix a prostě překopíroval celou strukturu ze
starého oddílu na nový (taky samozřejmě oddíl /home)
Jenže to nejde. Stále to nemůže najít root oddíl s identifikátorem a
skončí kernelpanic.
Otázka je tato: kde je vlastně ještě uveden identifikátor oddílu, kromě
confů, kde jsem to už změnil?
Jistě bude jednodušší to přeinstalovat, ale rád bych se poučil, pokud to
má řešení.
Díky všem za rady.
Honza

--