php mysql cestina v sql dotazech

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Úterý Září 29 17:04:23 CEST 2009

Zdravim,

pokial urobite mysqldump databazy a nasledne naimportujete cez prikaz
mysql -u login ..., nemalo by sa nic rozhodit, jedine na co je treba davat
pozor, tak je kodovanie samotnej databazy, do ktorej importujete (cez
mysqldump zrejme nevytvarate aj samotnu DB a pristupove prava, ale robite
to zvlast). Rozhodenie by mohlo nastat asi len pri prechode z nejakej
velmi starej verzie mysql (uz si to presne nepamatam, ale nejake zmeny v
kodovani tam myslim su, niekde okolo 4.0 alebo 4.1). Potom uz len staci po
vytvoreni mysql spojenia nastavit spravne kodovanie a nezabudat aj na
kodovanie html stranky, na to vela ludi zabuda.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel