Re: Náhrada nail - zaslání e-mailu z bashe přes určitý SMTP server

Petr Baláš petr na balas.cz
Středa Září 30 18:05:29 CEST 2009

Hi

2009/9/30 Slavek Banko <slavek.banko na axis.cz>:

> Ev. nullmailer.

To je ten vtipny mailer co mi po presunu routeru jinam (a tim padem
mi mailserver u poskytovatele kam mel preposilat vsechny maily
mu zacal odpovidat ze maily odmita prevzit) zahltil linku a preplnil disk
logy o neuspesnem odeslani mailu? Ano ja vim, moje chyba ze jsem
toto zapomnel opravit ale i presto bych ocekaval, ze pokud mu nekdo
rekne ne tak ze pochopi, ze to znamena NE.

Takze na nullmailer rikam taky NE.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz