DB Server a SSD disky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Duben 8 11:57:34 CEST 2010

Já bych měl opravdu velký obavy ze životnosti. Ten počet zápisů je hodně
omezený, i když SLC na tom nejsou až tak špatně. Raid1 tomu moc nepomůže,
protože chyby se na těch discích objeví ve velice podobnou dobu.
Pokud se nad tou DB provádí opravdu hodně diskových operací (myšleno spíš
zápisů, čtení životnost nezkracuje), tak bych SSD nevolil, případně jedině
nějaké SSD s ECC, aby to zavčas chytalo chyby.
Volil bych 15.000rpm SAS disky v raidu 10, bude to o něco pomalejší, ale
spolehlivější, cena bude mluvit spíš ve prospěch těch SASů.