presun RHEL na jiny server

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Pondělí Duben 12 21:44:48 CEST 2010

> labelem myslim tohle: (/ets/fstab)
> LABEL=/                 /                       ext3    defaults        1 1

Pouziva, ale nebaziruje na tom. Je to jen umeteni cesty pro uzivatele,
ne zivotni potreba.

> RHEL to tak pouziva, takze jsem chtel dodrzet jejich koncept.
> Odpovidajici moduly v initrd zrejme budou, protoze jsem reisntaloval rpm s
> jadrem (tim se vytvoril i novy initrd).

Mam pocit, ze initrd se generuje podle obsahu /etc/modules.conf a ten
mate urcite po rsyncu ze stareho stroje.
Nedavno jsem jsem stehoval disky do jineh stroje a uprava zmineho
souboru a rucni regenrace initrd byla nezbytna.

ZM