OT Re: Nelze se pripojit na ssh pri urcite diskove zatezi - vyreseno

Dalibor Kouřil dk na ebola.cz
Středa Duben 14 17:22:20 CEST 2010

Na forech hodne lidi pise, ze jadra od 2.6.29 jsou nejaka zkazena.
Dokud jsme meli na strojich jadra 2.6.27 nebyl zadny problem, po upgrade
na 2.6.31 na webserverech zacal velkym zpusobem kolisat load od 0,1
do 15 (!) a dela to podle me prace s disky. Na SQL serverech naopak
doslo ke zklidneni kdy bezny setrvaly load kolem 0,8-0,9 spadl
na 0,1-0,3.
Nicmene i kdyz na webserveru vyskoci load na 15 (nekdy i vic) odezva
je plynula a rychla. Proces apache na jadre 2.6.31 vykazuje prakticky
trvale 9999 vyuziti CPU.
Nevim jestli se nekdo z vyvojaru jadra timto problemem zabyva, ale
například problem s apachem a jeho 9999 vyuzitim cpu je na mnoha
forech jiz pekne dlouho.

Osobne doufam, ze v jadrech 2.6.33 se to opravi....

Dalibor Kouril