OT Re: Nelze se pripojit na ssh pri urcite diskove zatezi - vyreseno

Dusan Zatkovsky msk.conf na gmail.com
Čtvrtek Duben 15 10:49:04 CEST 2010

On Thursday 15 of April 2010 02:17:49 Jiri Kosina wrote:

> Pokud pouzijete 'deadline', popripade 'noop' IO scheduler misto
> defaultniho 'cfq', dojde ke zlepseni?

Ja som s tym laboroval par mesiacov dozadu na vyvojovom virtualbox serveri (
hostuje rozne linux a windoze ) a jedinou zmenou co som pri laborovani
pozoroval bolo "striedanie sa" pristupu k disku, takze jedna masina sice mala
tych 20MB/s, ale druha si ani neskrtla, pripadne bolo vidiet neskorsi zasek (
asi kym sa naplnili buffery, potom to zase spadlo na obvykle 3-6 M ).

--
Dusan

... tykajte mi