Problem nekterych lokaci se stahovanim obrazku z webu

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Duben 21 13:31:26 CEST 2010

On 18.4.2010 23:12, Pavel Kankovsky wrote:

> A zkusil jste si odchytit pakety (vůbec nejlepší by byl paralelní
> záznam na obou koncích drátu) a porovnat to s případem, kdy to
> funguje bez potíží?

Ano, zkoušel, ale nemám se čtením dumpů takovou zkušenost. Když by se na
to mrknul zkusenejsi, budu velmi rád. Jsou to dumpy stazeni stale
stejneho souboru
http://ateo.cz/f/images/m/moonwalker.jpg
Ma 96023 bajtu. Dulezite upresneni: Se stahovanim malych obrazku neni
problem.

Mnou spravovany hostitel (KVM, 64bit Ubuntu) ma cas asi o 1/2 sekundy
posunuty proti virtualnimu serveru (32bit Debian Lenny), na kterem je
web. 192.168.100.2 je interni IP virtualni sitovky virtualniho serveru.
Log spatne transakce na tomto rozhrani z pohledu virtualu:
http://sandbox.cz/~tuttle/tmp/spatne.txt

Log presne stejne transakce na vnejsim rozhrani br0 hostitele (jsou tam
jeste bridgovane virtualy):
http://sandbox.cz/~tuttle/tmp/spatne-hostitel.txt
Zde je videt, ze dochazi k fragmentaci dle MTU.

Tohle je log z pohledu virtualu pro stazeni stejneho obrazku klientem,
ktery se stazenin nema problem:
http://sandbox.cz/~tuttle/tmp/dobre.txt

Dump ze strany postizeneho klienta nemam, jsou to woknari, ktere neznam.
Nevim o nekom zkusenem, kdo je tim postizen a koordinovane by mi pomohl.

Staci na analyzu toto nebo by byly potreba i obsahy paketu?

K dotazu na ICMP: Virtual ma ve fw blokaci nekterych ICMP zprav, ale v
logu se takova blokace kolem postizenych spojeni nevyskytuje.

Dekuju!

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164