Hromade nastaveni (zkopirovani) původního datumu a casu souboru

Milan krata.milan na seznam.cz
Středa Duben 21 19:36:40 CEST 2010

Zdravim vsechny

Provedl jsem hromadne prekopirovani cca 200G dat na novy disk a neco
jsem zadal spatne, protoze se mi u vsech souboru nastavil datum a cas
kopirovani a nikoli ten puvodni. Problem je ten, ze ja bych tam
potreboval nastavit ten puvodni datum, ktery jeste mam na puvodnim disku
a bohuzel jiz nemohu spustit kopirovani. Snazim se neco najit, ale zatim
bez uspechu. Jedine co mne momentalne napada je napsat si programek v C,
ktery by tech cca 300 000 souboru prosel a ty co budou mit datum
kopirovani opravi dle puvodni predlohy.

Prosim o radu zda nahodou neexistuje jiz hotove reseni, ktere stale
prehlizim.

Diky za nakopnuti spravnym smerem
Milan

Daląí informace o konferenci Linux