Hromade nastaveni (zkopirovani) původního datumu a casu souboru

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Duben 21 19:51:46 CEST 2010

Dne st 21. dubna 2010 Milan napsal(a):
> Zdravim vsechny
>
> Provedl jsem hromadne prekopirovani cca 200G dat na novy disk a neco
> jsem zadal spatne, protoze se mi u vsech souboru nastavil datum a cas
> kopirovani a nikoli ten puvodni. Problem je ten, ze ja bych tam
> potreboval nastavit ten puvodni datum, ktery jeste mam na puvodnim
> disku a bohuzel jiz nemohu spustit kopirovani. Snazim se neco najit,
> ale zatim bez uspechu. Jedine co mne momentalne napada je napsat si
> programek v C, ktery by tech cca 300 000 souboru prosel a ty co budou
> mit datum kopirovani opravi dle puvodni predlohy.

> [...]

Nemůžete pustit kopírování, protože již jsou tam nějaké změněné? V takovém
případě by asi šlo udělat seznam souborů novějších, než byla doba
kopírování a ty dát rsyncu jako "exclude".

Slávek