ipv6 ISP

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 22 13:53:29 CEST 2010

On Tue, Apr 20, 2010 at 01:02:35PM +0200, Vít Vomáčko wrote:
> Zajima me, jestli se vam tento pristup jevi dobry, resp. jak jinak pohlizet na vec?

v IPv6 je tohle dost nocni mura, je celkem jedno jak to udelate, do hry
vstoupi temporary adresy a jste tam kde jste byl. DHCPv6 je vicemene jen k
sdeleni DNS serveru, jinak je uplne k nicemu (a jeste naprosto nepouzitelne
diky enerovani ID). Zatim co jsem kde videl tak jediny pouzitelny pristup
je servery/routery staticky, zbytek autokonfigurace. Je to smutne ale je to
tak.

--

  Tomas Kasparek               E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek

  jabber: tomas.kasparek na jabber.cz
  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC